25 Ağustos 2015 Salı

Pastel Moonlight (Highlighter) Aydınlatıcı...

Herkese merhaba son zamanlarda moda olan strobing makyaj için (kontür uygulaması yapmadan sadece aydınlatıcı&highlighter kullanarak yüzü daha sağlıklı ve ışıltılı gösteren bir uygulama) ideal bir ürün olan bu likit aydınlatıcıyı nihayet aldım. (Mac, Nars, Loreal, Clinique, Benefit, Max Factor, YSL, Missha, Avon ve Essence gibi) birçok markanın likit aydınlatıcı ürünü bulunuyor. Yerli renkli kozmetik markalarının ilk likit aydınlatıcı ürünü Pastel Moonlight Highlighter oldu. Ülkemizde her sektörde ve özellikle renkli kozmetik sektöründe kalitenin ve yeniliklerin artması dileklerimle postumu başlıyorum...


Uçuk pembe görünen ürün aslında çok açık somon rengi yapı olarak simli değil minik ışıltılara sahip. Ürün oldukça kullanışlı makyaj çantasında bile çok az yer kaplıyor. Oje formunda likit yapılı ve fırçalı olması sebebiyle makyajda pratik bir şekilde uygulama sağlıyor. Rahatsız edici ağır bir kokusu yok en azından benim için :) Ürün parfüm içermiyor. Fırçayla minik noktalar halinde dokunarak sürdüğüm Pastel Moonlight aydınlatıcı rengini çok iyi  veriyor ve kolayca sabitleniyor. Azıcık sürdüğünüzde bile belirginleştiriyor. 



Bu nedenle benim için uzun süre kullanabileceğim bereketli bir ürün olacağa benziyor. Ürünü parmaklarınızla kolayca homojen olarak dağıtabiliyorsunuz. Highlighterı elmacık kemiklerime fırçayla uygulamak yerine elle uyguluyorum. Bu uygulama yöntemi bence daha pratik ayrıca ürün bu şekilde daha doğal ve güzel duruyor. Hatta ürünü göz pınarlarıma, kaş altlarıma, dudak üstüme bile ellerimle uyguladım. 


Fırça kullanmayı sevenler ürünü bu kısımlarda fırçayla uyguladığında da güzel sonuçlar alacaktır. Ürün ilk sürüldüğünde ıslak bir görüntü elde ediyorsunuz. Biraz zaman geçtikten sonra geçip toz aydınlatıcı gibi görünüyor. Ben bu iki görüntüyü de beğendim. Ürünün diğer sevdiğim bir özelliği ise toz olmadığı için uçmaması ve uzun süre kalıcı olması açıkçası ben bu ürünü çoook beğendim :))) Benefit markasının High Beam aydınlatıcısına dupe olarak gösterilen Pastel Moon Light likit aydınlatıcının satış fiyatı 11,50 TL. 



İndirimlerde asla kaçırılmayacak bir ürün fiyat&performans açısından değerlendirdiğim zaman ise herkese gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Son olarak kısa sürede popüler olan bu aydınlatıcı 15 ml ve kullanım süresi ise 1 yıl. Ürünü satın almak isteyenler Pastel Kozmetiğin alışveriş sitesi için tık tık... Benden şimdilik bu kadar kendinize güzel bakın ve de şimdilik hoşçakalın...!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder