11 Ağustos 2015 Salı

Ersağ Kozmetik Grubu Bakım Ürünleri...

Merhaba sevgili takipçiler sizlerle Ağustos ayının ilk alışveriş postunu paylaşmış ve satın aldığım ürünleri bir müddet kullandıktan sonra yorumlayacağımı belirtmiştim.



Bugün sizlerle Ersağ firmasından satın aldığım güneş kremi ve vücut bakım kremi hakkında bir post paylaşacağım...



Yaz mevsimlerinde güneşin yoğun etkisinden dolayı malesef cildimizde güneş lekeleri oluyor. Çoğumuz biliyoruz ki güneşin zararlı ışınlarından korunmanın en iyi yolu öğle saatlerinde (güneş ışınlarının en zararlı şekilde dik açı ile geldiği saatlerde) dışarı çıkmamak. Ama malesef ister istemez güneş ışınlarına maruz kalıyoruz. Bu nedenle vücudumuzu korumak için yüksek faktörlü güneş kremi kullanmalıyız. Sağlık uzmanları güneş kremlerinin en az 30 faktörlü olmasını tavsiye ediyor. Ben açık buğday tenli ve kısa sürede güneşten oldukça etkilenen biri olarak yaz&kış güneş kremi kullanıyorum.




Şimdi gelelim Ersağ güneş kremine; Ürün 50 faktör olması nedeniyle hassas ciltler için yüksek koruma sağlıyor. Bu markayı&ürünü tercih etmemdeki  tek sebep bitkisel ve aynı zamanda içeriğinde zararlı herhangi bir kimyasal barındırmıyor olmasıydı. Bu özelliği ile gönlümü şimdiden fethetti diyebilirim. Nemlendirici özelliğe sahip bu güneş kremi tüm vücut kullanımı için uygun. Çoğu güneş kremi gibi bir süre tende beyazlamaya ve gözde hafif yanma&kaşınmaya neden oluyor. Şimdiye kadar kullandığım tüm güneş kremlerinde bu olumsuzlukları yaşadığım için şaşırmadım açıkçası :))) Hatta bazı güneş kremi markalarında gözlerimin çok hassas olması nedeni ile sulanma problemlemide yaşadım malesef :((( Açıkçası üründen memnun kaldım diyebilirim. Son olarak ürün 200 ml. Oldukça bereketli olan bu kremi tüm yaz boyunca her gün bol bol tüm vücudunuza uygulayabilirsiniz. Ürünün Satış Fiyatı: 62.50 TL. 



Güneş, su veya soğuk hava gibi dış etkenler nedeniyle cildimiz malesef kuruyor. Ersağ Vücut Bakım Kremi içerisinde bitki özleri, shea yağı ve argan yağı  bulunuyor. Bu  nedenle cilt uzun süre nemli kalıyor. Oldukça hoş kokulu olan doğal içerikli bu krem sayesinde cildimin nemlendiğini hissedebiliyorum. 



Bakım Kremini duş sonrası veya ihtiyaca göre tüm vücuda yeterli miktarda masaj yaparak uyguluyorum. Yaklaşık 10 gündür düzenli bir şekilde masaj yaparak uyguladığım bu krem sayesinde gerçekten de cildim de ipeksi bir yumuşaklık ve bakımlı bir görüntü elde ettim diyebilirim. Ürün 200 ml ve Satış Fiyatı: 21 TL. 

Ersağ Markasının ürünlerini incelemek veya satın almak için tık tık... 

Ersağ Temizlik ve Kozmetik Ürünleri firması hakkındaki araştırmalarım sonucu aşağıdaki bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum...

2006 yılında merkezi Denizli'de kurulmuş bir Türk firmasıdır. Evsel ve kozmetik ürünleri üretimi yaparak, Network Marketing Sistemi ile müşterilerine doğrudan satış yapan bu firma modern üretim teknikleri ile ürettiği ürünlerde çevre ve insan sağlığını ön planda tutuyor. Ayrıca bir çok firmanın sahip olmadığı Helal Sertifikasına sahip olan Ersağ firması temizlik&kozmetik ürünlerinin yanı sıra gıda takviyeleri de üretiyor. Ürettiği ürünlerde insan sağlığını bozacak hiç bir madde olmadığını belirten Ersağ markası kozmetik ve temizlik ürünlerinde kimyasalları en aza indirmek için Asya'da yetişen Ritha Soapnut (Reetha Soap Nut) ağacının meyvesini kullanıyor. Bu bitki organik temizlik isteyenlerin başvurduğu en etkili yöntemlerden biri. Ersağ, Ritha Soapnut Ağacının meyvesini kullanarak temizlik ürünleri üretiyor. Hızla büyüyen firmanın şuan 320.000'nin üzerinde üyesi bulunuyor. Ürünler bitkisel olduğu için diğer firmaların ürünlerindeki kimyasal maddelerin verdiği zararları vermiyor. Ersağ ürünlerini internet sitesine üye olarak satın alabileceğiniz gibi dilerseniz satış temsilcileri aracılığı ile de tedarik edebilirsiniz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder