24 Ağustos 2015 Pazartesi

Akrilik Makyaj Malzemesi Düzenleyicileri...

Kadinografi Blogspot adresinden herkese yeniden merhaba bugünde saklama&düzenleme objelerini sevenler için bir post hazırladım. Kuşkusuz son dönemlerde düzenleyiciler arasında en popüler olan ürünler ise akrilik (pleksi) düzenleyiciler :))) Çok çeşitli ve farklı ebatlarda birbirinden kullanışlı ve şık düzenleyici çeşidi bulunuyor. Aradığımızı kolayca ve kısa bir sürede bulmamıza yardımcı olan bu ürünler sayesinde hızlıca ve yorulmadan makyaj yapabileceğimiz gibi aynı zamanda kozmetik malzemelerimizi güzel bir şekilde muhafaza ederek deforme olmalarını engelleyebiliriz. Makyaj düzenleyiciler ile ilgili fikir oluşturmak için kadinografi facebook albümler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Görmek isteyenler için tık tık... 



Makyaj organizerleri arasında en çok tercih edilen çok bölmeli olan ruj&oje düzenleyiciler çok büyük rahatlık sağlayan bu ürünler malesef ülkemizde pek de bulunmuyor. Bulunsa bile oldukça maliyetli oluyor. Bu düzenleyicileri yurt dışından sipariş etmek istedim. Fakat hem beklemek istemedim hem de kredi kartı ile alacağım için güvensizlik yaşadım. E birde kargo sorunu olma ihtimali var diyerek bütünüyle vazgeçtim bu işten bu nedenle yurt içinde satılan ekonomik ürünleri araştırmaya koyuldum. Ikea, Muji ve Tedi'lerde satılan bu düzenleyiciler bütçeme uygun olmadığı için daha önce Migros'tan uygun fiyatlı birkaç akrilik düzenleyici almıştım. Malesef ruj bölmeli olan organizer kalmadığı için ondan alamamıştım :((( Migrostan aldığım organizerlerin postunu görmek için tık tık... 


Peki ne olacak şimdi derken kırtasiye düzenleyicilere bakınmaya başladım. Ve daha sonra internetten azıcık araştırma yaptım ve bu tür şeffaf büro malzemesi satan birkaç markanın var olduğunu hatta birkaçının online alışveriş sitesi olduğunu gördüm. Daha sonra çarşıya çıktım hazır okullar açılacak iken bir pazar araştırması yapayım dedim Uygun fiyatlı birçok marka ve çeşit gördüm. Bunlardan arasından makyaj malzemesi düzenlemeye en uygun olduğunu düşündüğüm 1 adet masaüstü gereci (kalemlik) aldım. Ben bu ürünü NT mağazasından 9,50 TL'ye aldım. Ürüne makyaj malzemelerimi yerleştirince düzenleyici gözüme oldukça kullanışlı göründü ve daha çok sevdim. Organizerin içerisine ruj, oje, bb&cc krem, fondöten, güneş kremi, fırça, kalem, aydınlatıcı, kapatıcı gibi birçok ürünü rahatlıkla içerisinde yerleştirdim. 



NT mağazasından aldığım OPS marka düzenleyici Türk Malı üretici firma Onur Plastik daha önce Migrosdan alduığım Axentia markalı organizerler ise Çin Menşeili... Tabi kırtasiyelere baktığım için malesef hala uygun fiyatlı akrilik bir ruj&oje düzenleyici bulamadım. Ama olsun şimdilik bunlar işimi görüyor. Yurt içi uygun fiyatlı ruj&oje düzenleyici satışı olan bir marka görürseniz ben buralardayım :))) Mesaj yada yorum yazarak beni haberdar ederseniz çok mutlu olurum. İşte halim ahvalim böyle iken dostlar konuyla ilgili hemencik bir post yayınlayarak fikrimi çabucak sizlerle paylaşmak istedim. Umarım bu post sizler için faydalı olmuştur. Son olarak aşağıda düzenleyici satışı yapan ofis malzemesi markalarının alışveriş sitelerinin linkini ve benim satın almış olduğum OPS (Onur Plastik) markasının makyaj organizerı olarak kullanabileceğiniz diğer masaüstü düzenleyicilerini paylaşıyorum. Hızlı, pratik ve güzel makyaj yapmanız dileğiyle şimdilik hoşçakalın..! 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder