9 Temmuz 2015 Perşembe

Watsons Mini Bayram Alışverişi...

Merhaba sevgili takipçiler son birkaç yıldır sürekli stokladığım için acil ihtiyacım olmadığından ötürü renkli kozmetik ürünleri alışverişimi indirim günlerini takip ederek yapıyorum. Fakat bugün dayanamadım ve bu iki ürünü bayrama özel indirimi beklemeden Watsons mağazasından kapışladım :))) 




Neden mi çünkü ürünler bayram değil seyran değil ama indirimdeydi :) Balmi dudak balmını daha önce kullandım fakat Solait'in bronzer ürününü ilk defa alıyorum. Bu iki ürün ile ilgili yorumlarımı Bronzerı kullandıktan sonra sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Solait Face and Body Bronzer Satış Fiyatı 22 TL. İndirimli Fiyatı 11,90 TL. Balmi Dudak Balmı Satış Fiyatı 13 TL. İndirimli Satış Fiyatı 9,90 TLGörüşmek üzere hoşçakalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder