11 Temmuz 2015 Cumartesi

Solait Maxi Bronzer Golden Glow Bronzlaştırıcı Pudra...

Merhaba perşembe günü yaptığım alışverişin postunu sizlerle paylaşmıştım. Watsons'dan aldığım Solait Maxi Bronzlaştırıcı Golden Glow Pudra için kullanım sonrası bir post hazırlayıp yorum yapacağımı belirtmiştim. Üç gündür bu ürünü kullanıyorum. Sanırım bir bronzer için tek kullanımda yorum yapmak bile yeterli :))) 


Ürün şeffaf kapaklı ambalajda ve ilk bakışta ışıltılı gibi görünsede ışıltısı sadece yüzeyde bu ışıltı sizleri yanıltmasın ürünün aşağı kısmı mat. Işıltılı diye alanlar hayal kırıklığına uğrayabilir. Ya da mat değil diye almayanlar daha sonra üzülebilir. Bu ürünün rengini ışıltılı hali ile ilk sürdüğüm zamanda ve daha sonra mat hali ile sürdüğüm zamanda beğendim. Ürünü açık&koyu buğday tenli ve esmer tenli  olanlar rahatlıkla kullanabilir. Açık tenlilerinde bu ürünü severek kullanacağını düşünüyorum.Ürünün satış fiyatı 22 TL. Ben indirimde 12 TL'ye aldım. Oldukça büyük olan bu bronzer face and body (yüz&vücut) kullanıma uygun superdrug bir ürün. Ben yaz&kış allıktan çok bronzer kullanıyorum, sanırım biraz da bronzer hastalığım var, bu yüzden nerede indirimde bronzer görsem dayanamayıp alıyorum. 


Solait Maxi Bronzer kontür uygulaması içinde oldukça uygun bir ürün. Açıkçası ben bu tarz ürünleri bronzer uygulaması haricinde allık, kontür, far uygulamaları için de kullanıyorum. Ürün sıcak bir tona sahip ne çok açık ne de çok koyu bir renkte oldukça kullanışlı bir ton. Maxi bronzer tüm vücutta özellikle boyun ve dekolte bölgesinde renk eşitliği sağlamak için oldukça ideal bir ürün diyebilirim. Ürünü ister pudra süngeri&ponponu isterseniz fırça yardımı ile uygulayın.


Bu bronzerın en sevdiğim yönü ise tozutma yapmaması oldu. Olumsuz yönü ise malesef içeriğinde talk (pudra) olması :( Son olarak belirmek isterim ki malum yaz aylarından dolayı aşırı sıcakların başlaması ile her kozmetik ürününde olduğu gibi bu ürünü de güneş ışığından uzak serin ve kuru yerde muhafaza etmenizi hatırlatmak isterim :) Şimdilik bu kadar daha sonra görüşmek üzere hoşçakalın...


1 yorum:

  1. Merhaba Elif Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com yakında açılıyor. Bronzlaştırıcı ürünler inanılmaz indirimlerle sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil