24 Temmuz 2015 Cuma

Pastel Nude Far Paleti...

Sizlere yeni bir post ile yine merhaba diyorum ve hemen konuya giriş yapıyorum. Nisan ayında Pastel Kozmetik Nude Far Seti (Pastel Nude Eyeshadow) "YENİ ÜRÜN" başlığı ile bir post paylaşarak yeni ürün hakkında sizleri bilgilendirmiştim. Ben çok fazla makyaj yapan biri olmadığım halde durmadan kozmetik ürünü alıyorum. Malesef bu konuda kendime engel olamıyorum sanırım en doğrusu kendime engel olmak istemiyorum :)))


Ben doğal tonlardan oluşan aynı zamanda canlı görünen (natural&fresh) makyajlardan hoşlanıyorum. Bu nedenle renkli kozmetik ürünlerde tercihimi genelde nude renklerden yana kullanıyorum. Neyse günah çıkarır gibi lafı daha fazla uzatmayayım aaa dostlar kısacası dayanamadım ve Pastel'in bu şirin mi şirin nude far paletini alıverdim. Açıkça söylüyorum hiç mi hiiiç pişman değilim. İyiki de almışım ohhh beee haykırdım rahatladım :)))


Evet rahatlama seansım bittiğine göre şimdi gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma; Bu şirin, şık ambalajlı ve çok kullanışlı palet 3 gr'lık 8 adet fardan oluşuyor. Farların 4'ü mat&4'ü hafif ışıltılı asla simli değil (Üst sıradaki 4 far mat. Alt sıradaki 4 far ise hafif ışıltılı.) Bu durum çok hoşuma gitti çünkü ben simli, sedefli farlardan pek hoşlanmıyorum. Üst kapağında bir ayna var.


Paletin swatchı üst kısım mat alt kısım ise hafif ışıltılı


Paletin içerisinde bir tarafı fırçadan diğer bir tarafı süngerden oluşan bir aplikatör mevcut. Ürün malesef talc, mica ve parfüm içeriyor. Ama içerisinde paraben yok. Paletteki renklerin tamamı doğal ve bence bu far seti makyaja yeni başlayanlar için biçilmiş kaftan niteliğinde diyebilirim. Hu huu aaa dostlar bu palete bir şans verin pişman olmassınız derim ben :))) Bu arada sırası gelmişken espri ile karışık ısrarcı tavrımdan dolayı özellikle belirmek isterim ki hiçbir postum da sponsor ürün tanıtımı yapmadım. Postunu hazırladığım tüm ürünleri alıp, deneyip yorumluyorum... 


Bu çok kullanışlı palet kaş altını aydınlatmak, katlanma bölgesine geçiş uygulamak, gölge uygulaması yapmak için ideal renklere sahip palette renkleri ifade edecek olursam üst sıradaki mat renkler soldan sağa sırasıyla 1.kırık beyaz-açık ekru renginde, 2.açık çikolata renginde, 3.yavruağzı&açık somon ten renginde 4.kahverengi&mürdüm tonlarında bir renk. Alt sıradaki hafif ışıltılı renkler ise soldan sağa sırasıyla 1.açık bej rengi, 2.pembe alt tonlu açık bronz rengi 3.soğuk tonlarda bir bronz kahve, 4.koyu kahverengi... Tüm farlar yumuşak yapıya sahip. Farların pigmentasyonu için puan verecek olsam "pekiyi" veremem ama kesinlikle gönül rahatlığıyla "iyi" derim. Bu arada hafif ışıltılı farların pigmentasyonu, mat farlara göre daha iyi. Fırça ile birkaç kez far almak zorunda kalırken elimle sürdüğüm zaman tek seferde rengini veriyor. Bu far paletinde tozutma problemi yok denecek kadar az diyebilirim...


Son olarak ürünün raf ömrü 5 yıl. Sanırım paletin seri olarak devamı gelecek çünkü palet BASIC NUDES 01 olarak geçiyor. Ben bu paleti indirimsiz satış fiyatı ile 26.50 TL'ye aldım. Gratis&Watson gibi mağazalarda özel günlerde Pastel Kozmetik sık sık indirime giriyor. Bu paleti %50-%40 ve hatta %30 gibi indirimli bir fiyatta görürseniz kesinlikle ve kesinlikle kaçırmayın hemen alın derim. Palet fiyat&performans açısından benden tam not aldı. Ürünü Pastel Kozmetiğin online alışveriş sitesinden almak isteyenler tık tık...  Başka bir postta tekrar görüşmek üzere hoşçakalın..!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder