9 Temmuz 2015 Perşembe

Gratis Mini Bayram Alışverişi...

Merhaba bu bayram Gratis indirimi beni pek mutlu etmedi diyebilirim. Daha doğrusu rahatsız olduğum bazı durumlardan ötürü pek fazla ürün almak istemedim. Gratis ile ilgili şunları yazmadan geçemeyeceğim mağazalarda çoğunlukla yaşadığım birkaç sorun var biri stoklarda ürünlerin çoğu yokken indirim yapıyor olmaları bir diğeri alışveriş sonrası faturaya baktığım zaman raflarda yer alan indirimli satış fiyatının değilde normal satış fiyatının yansıtılmış olması :( Bazı markaların tek ürünü dahi yok mesela GOSH gibi neden her mağazada yok? bu haksızlık değil mi? İndirim var ama ürün yok! çoook komik :))) Ayrıca stoklarda olup da raflarda kalmayan ürünleri sorduğum zaman bazı mağaza çalışanları malesef stoklara bakmadan yok diyebiliyorlar. Ancak 2.kez ısrarla soruduğum zaman stoklara bakıyorlar ve "Ayyy pardon yaaa varmış kusura bakmayın ben var biliyordum" diyerek tatlı tatlı geçiştiriyorlar. Ve son olarak Gratis lütfen özel günlerde fiyatları arttırıp indirmekten vazgeç diyorum. Mesela ben Loreal saç boyasının tekini zaten 9,90 TL'ye alıyorum. Bu durumda nasıl oluyorda 1 alana 1 bedava oluyor? anlamadım...

Ürünlerin indirimli fiyatları ile ilgili sorun yaşadığım için fiyatları yazmıyorum. Daha önceki postta Gratis'in 2015 bayram indirimlerini yayınlamıştım. Bakmak isteyenler için tık tık Kullanım sonrası Eklips seyahat fırça seti ile ilgili bir post yayınlamayı düşünüyorum. Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder