10 Ocak 2015 Cumartesi

Note Ojelerim :)))


Ürünlerini çok beğendiğim ve övgüyü gerçekten hak eden marka Note Cosmetic postlarına devam diyorum ve Note Cosmeticden aldığım ojelerle yeni bir posta başlıyorum :))) Ojelerin tekinin satış fiyatı 2,50 TL. Ben bu markanın ojelerini de çok sevdim. Kapatıcılığı ve kuruma süresi konusunda oldukça başarılı, geniş fırçası ile uygulaması gayet pratik bir oje üretmiş firma ayrıca trend renkleri ile kalbimi çalan bu ojeleri gönül rahatlığıyla oje seven herkese tavsiye ederim :)))


Bu ürünün benim için en önemli olan ve en cezbeden tarafı ise kanserojen ve sağlığa zararlı olan toluen, DBP, formaldehyde ve camphor gibi maddeleri içermemesi..!


Ürün hakında web sitesinde yer alan bilgiler şöyle ;

·     Tek katta örtücülük sağlar.
·     Yüksek parlaklık oranına sahiptir.
·     9 ml’lik şişelerde bulunan bu ürün hızlı kuruma özelliğine sahiptir.
·     Özel geniş fırçası ile tek hamlede kolayca uygulanabilir.
·     Ürün açıldıktan sonra kullanım süresi 18 aydır.



Note Cosmetic oje serisinde mat ve sedefli birçok renk seçeneği mevcut tüm renkleri incelemek isteyenler için TIK TIK...




29 nolu mercan rengi çerisinde kırmızılık ve turunculuk barındıran mat bir oje 

43 nolu petrol yeşili  yada mavisi :) hafif sedefli bir oje

25 nolu muhteşem fuşya renkli mat bir oje

12 nolu Rose Nude açık gül kurusu renk de mat bir oje 

19 nolu pembe ağırlıklı koyu gül kurusu renk de mat bir oje

20 nolu Satin Rouge azıcık morumsu koyu gül kurusu renk de mat bir oje 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder