30 Ekim 2014 Perşembe

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM...

GRATİS'in 200. Mağazasını Açması Sebebi İle 30-31 Ekim 2014 & 1-2 Kasım 2014 Tarihlerinde Tüm Ürünlerinde %40, Gratis Kart ile +%10 Toplamda %46 Oranında Muhteşem bir İNDİRİM yaptığını sizlere duyurmuştum. İnanın bu indirim GRATİS de resmen izdiham yaşanmasına neden oldu. Gratis Gratis olalı böyle kalabalık görmedi. Müşterilerin çoğu sepet sepet ürün aldı. Gıda ürünleri dahil olmak üzere herşeyde indirim söz konusu olunca kasadaki kuyruk da görülemeye değerdi :) Sıcak, kalabalık, kuyruk, ürünlerin kapış kapış edilmesi beni yıldırmadı bunca sıkıntıya rağmen alışverişten vazgeçmedim :) Eeee ne demişler sabreden derviş muradına ermiş Gerçi bu muhteşem indirime rağmen kendimi zorda olsa frenledim ve sadece ihtiyacım olan ürünleri aldım. Aldığım ürünleri kullandıkça ürünlerle ilgili fikirlerimi başka postlarda sizlerle paylaşacağım. Bol İndirimli Günler Diliyor ve Şimdilik Kaçıyorum HOŞÇAKALIN :)))




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder