27 Eylül 2014 Cumartesi

Max Factor Wild Mega Volume Maskara


Fırçası plastik değil kıl fırçaya sahip Max Factor Wild Mega Volume Maskara kavisli yapısı yumuşak fırça kılları ve kum saati şeklindeki tasarımı sayesinde kirpiklere yoğunluk ve hacim kazandırıyor. Kirpiklerim kalın telli, sık fakat çok uzun değil malesef düz ve kıvrık olmayan kirpiklere sahibim. İşte bu maskara bu yüzden tam da bana göre eğer sizde benim gibi maskaranızdan yoğunluk + uzunluk + kıvrılma bekliyorsanız Max Factor Wild Mega Volume sizi memnun edecektir.


Kirpiklerimi döktüğü için waterproof ( suya dayanıklı ) rimelleri sevmiyorum. Yıkadığımda kolayca çıkabilmesi beni sevindirdi. Yıkandığında çabucak temizlenmesi sizi endişelendirmesin çünkü bu maskara gözyaşında bile dağılma, akma, bulaşma yapmıyor. Test edildi onaylandı yani bu maskara gözünüzde iken ağlayabilirsiniz :) ama sadece mutluluktan :))) Ürün sıvı kıvamlı bir yapıya sahip. Kuruması birazcık uzun ama maskaranın likit bir yapıya sahip olması uygulamayı kolaylaştırıyor ve topaklanmayı önlüyor. Black ve Black Brown olmak üzere 2 renge sahip bu maskaranın ben kahve siyah ( koyu kahve) olanını aldım. Çünkü kahverengi maskaraları çok seviyorum. Ve tabi siyah renkte birçok maskaramın olması da bu rengi almam için başka bir etken :) Fiyatı 34,90 TL. Ben % 50 indirim ile 17,45 TL'ye satın aldım. Fiyat&Performans açısından benden tam puan alan bir ürün oldu. Umarım almak isteyenler içn faydalı bir post olmuştur. Bir başka postta görüşmek üzere Hoşçakalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder