6 Mart 2014 Perşembe

Watsons Kadınlar Günü İndirimi ve Mini Alışveriş :)


Gratis de renkli kozmetik ürünlerinde pek bir indirim yoktu. Bir de Watsons'a uğrayayım dedim ve hemen mağazaya dalıverdim :) Watsons'un Kadınlar Günü İndiriminde Renkli Kozmetik Ürünlerinde sevindiren indirimler vardı. Rimmel, Alix Avien, Loreal, Max Factor, Maybelline, Deborah markalarının makyaj ürünlerinde % 40 indirim vardı. Bahsetmiştim Gratis renkli kozmetik ürünlerinde bir tek The Balm'ın makyaj ürünlerinde % 50 indirim yaptığı için renkli kozmetik alışverişimi Watsonsdan yaptım. Çok fazla makyaj ürünü aldığım için şu sıralar kendimi kontrol ederek sadece ihtiyaç duyduğum makyaj ürünlerini almaya çalışıyorum. 

Maybelline New York'un yeni makyaj ürünleri arasında yerini alan 18 numaralı Vanilla Rose renkli AffiniMat Fondötenini ve numaralı 535 numaralı Passion Red isimli Moisture Extreme Rujunu aldım. Affinimat Fondötenin İndirimsiz Satış  Fiyatı 19 TL iken  % 40 İndirimli Satış Fiyatı 11,50 TL idi. Moisture Extreme Rujun İndrimsiz Satış Fiyatı 10 TL iken % 40 İndirimli Fiyatı 6 TL idi. Ürünleri kullanır kullanmaz bir post yayınlayacağım. En kısa sürede yeni bir postta görüşmek ümidiyle sevgiyle kalın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder