10 Şubat 2014 Pazartesi

Gratis Alışverişim ve Essence İndirimi...

Uzun zamandan sonra tekrar Merhaba Sevgili Takipçiler hala olmak zormuş uykusuz geceler yorgun gündüzler :) derken bugün fırsat buldum ve bir iyilik yaptım kendime ne mi yaptım ? tabi ki A lış ve riş Sevgililer Günü için 7-8-9 Şubat tarihleri arası indirim yapan Gratis'e ancak bugün uğrayabildim. İndirimleri kaçırdığıma üzülürken Essence standında yer alan 3,75 TL yazısı bir anda üzüntümü sevince dönüştürdü. Dün itibari ile Essence markasının bazı ürünleri 3,75 TL gibi komik bir rakamdan satılıyordu. İndirim sonrası çok az ürün kalmıştı. Kalanları hemen kapışladım. İndirimde Far, Maskara, Ruj, Eyeliner, Göz Kalemi, Kalem Ruj, Lip Gloss gibi makyaj ürünleri yer alıyordu. Yalnız şaşırtıcı ve üzücü olan tüm bu makyaj ürünlerinin tek bir renginde indirim olmasıydı. Aynı ürün grubunda belirlenmiş tek bir renkte indirim olduğundan satış sorumlusu her ürün için kasada ayrı ayrı fiyat okutmak zorunda kaldı.


Bu indirimin ne zamana kadar süreceğini sorduğumda ise bilgilerinin olmadığını ifade ettiler. Ben yine de blog da sizlerle paylaşmak istedim bu süper Essence indirimini, Gratis de Sevgililer Gününe özel 2.indirim ise 11-12-13-14 Şubat tarihleri arasında bence karlı bir alışveriş oldu zira denedim aldığım fiyata göre gayet kaliteli ürünler aldığımı gördüm şimdi gelelim aldıklarıma ve fiyatlarına :)

Koleston Vanilya Sarısı Saç Boyası Tekinin İndirimli Fiyatı 6,90 TL

Essence 3,75 TL İndirimi =)

Essence ( 01 Numaralı Irresistable Green Dream ) 3D Far Satış Fiyatı 9-10 TL Arası İndirimli Fiyatı 3,75 TL

Essence ( 62 Numaralı Rockin' Red ) Ruj Satış Fiyatı 6-7 TL Arası İndirimli Fiyatı 3,75 TL


Essence ( 12 Numaralı Purple Day ) Quattro Far Satış Fiyatı 10 TL İdi Sanırım İndirimli Fiyatı 3,75 TL 

Essence Stays No Matter What Maskara Satış Fiyatı 10 TL İdi Sanırım İndirimli Fiyatı 3,75 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder