15 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Happy Holidays Koleksiyonu ve Essence Ekibinden Pek Tatlı Bir Sürpriz..!

Merhaba sevgili takipçiler bu sabah kargo ile Essence Ekibinden sürpriz bir hediye kutusu geldi. Facebook sayfamda Essence Koleksiyonlarını paylaşmıştım. Essence yetkilileri paylaştığım koleksiyonların albüm kolajlarını çok beğenmiş ve teşekkür amacı ile çok güzel bir hediye paketi göndermiş. Çok tatlı bir yeşile sahip olan bu hediye kutusunun içerisinde 1 adet kupa bardak ve Happy Holidays Koleksiyonuna ait 2 oje, 1 far, 1 allık vardı. Ürünleri deneyip fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim =) Bu koleksiyon yukarıdaki görselde görüldüğü gibi fuşya, koyu yeşil, gold&bronz tonlarda 3 farklı renkte far, Kırmızı, fuşya, koyu çam yeşili, mürdüm&koyu bordo tonlarda 4 farklı renkte oje, Kırmızı ve fuşya tonlarında 2 farklı renkte stick allık, Yine kırmızı ve fuşya tonlarında 2 farklı renkte stick lip balm, Gold ışıltılı takma kirpik, Kar tanesi parçacıklarından oluşan parlatıcı oje, Saç tokası, ve Tırnak süsünden oluşuyor.


Yeri gelmişken sizlere firma hakkında Eczacıbaşı Girişim firmasının web sayfasında yer alan bilgileri aktarmak istiyorum. Cosnova Beauty, Essence ve Catrice adında 2 markaya sahip olan ve 2001 yılında kurulan bir Alman kozmetik firmasıdır.


Eczacıbaşı Girişim, 2012 senesinden itibaren Cosnova Beauty ile yaptığı işbirliği çerçevesinde Essence markasını Türk tüketicisi ile buluşturmaya başlamıştır.Essence; Almanya, Hollanda, İsviçre, Belkçika, Avusturya gibi birçok ülkede en çok satılan renkli kozmetik markalarından biridir ve 50’den fazla ülkede 20.000’i aşan satış noktasında satılmaktadır.


Essence, renkli kozmetik dünyasının en “renkli”, en “inovatif” ve en “genç” firmasıdır. Özellikle genç tüketicilerin ilgisini çeken Essence’in zengin makyaj ve kozmetik ürünleri moda akımlarına göre sürekli değişmekte ve tüketicileri şaşırtacak yenilikleri büyük bir hızla pazara sürmektedir. Cosnova ürünlerinin satış, dağıtım ve pazarlaması Eczacıbaşı Girişim tarafından gerçekleştirilmektedir.



Gelelim Essence Ekibi tarafından gönderilen Happy Holidays Koleksiyonu hediyelerine; Yılbaşına özel olarak üretilmiş bu koleksiyon 2013 yılının Kasım&Aralık Ayları içerisinde yurt dışında satışa sunulmuş. Türkiye'de satışı yapılmadığı için bu hediyelerin gönderilmesi çok hoşuma gitti. Kendimi şanslı hissettim açıkçası :) 

Cosnova Beauty firmasının özel baskı ile üretilmiş sevimli ve şık bir kupa bardağı...

İlk olarak Sugar Plum Fairy  stick allıktan bahsetmek istiyorum. Kullanışlı ve çok şirin bir ambalaja sahip bu allığın  çok rahat yumuşacık bir sürümü var. Kalıcılığı orta seviyede koyu fuşya tonlarında bir pembe yanakta doğal duruyor. Günlük makyaj için ideal bir ürün diyebilirim. Ürün 4 gram ülkemizde satışa sunulmadığı için fiyatını yazamıyorum.


Sıra geldi bu cici ojelere :) çift taraflı bu ojelere bayıldım. Fuşya tonlarındaki oje 04 numara sugar plum fairy - Çam Yeşili rengindeki oje 03 numara light up the tree bu ojeler tek katta bile rengini hemen veriyor. Çok çabuk kuruyor. Mat yapıya sahip bu ojeler ışıltılı ( glitter ) parlatıcı kısmı ile renklendirebilir. Parti, yılbaşı, düğün ve özel günler için farklı oje tasarımları oluşturulabilir. Ben yeşil olan ojeyi çok sevdim. Uzun zamandır bu renkte bir yeşil arıyordum. Keşke devamı olan bir seri olsaydı. Sanırım bu nedenle yeşili sadece özel günlerde kullanacağım. Ojelerin her biri 2*4 gram, ülkemizde satışa sunulmadığı için fiyatını yazamıyorum.




Son olarak 02 numaralı santa, baby! isimli bu şirin desenli farı anlatmak istiyorum. Genel olarak Essence markasının farlarını beğeniyorum. Cildim yağlı olmadığı için bende bazsız bile çok hoş duruyor Essence'in farları, far tozutma yapmıyor. Kalıcılığı gayet iyi, yaklaşık 6 saatir göz kapaklarımda ve herhangi bir bozulma söz konusu değil :) Rengi harika bir gold sarı ağırlıklı değil daha çok kahve bronz tonlara sahip, mat değil ama metalik de değil kendi renginde ışıltılara sahip doğal renkte bir far. Her tip makyaj için uygun bir renge sahip benim en sevdiğim bronz tonlardan biri oldu. Ürün 2,5 gram. ülkemizde satışa sunulmadığı için fiyatını yazamıyorum. Başka bir postta görüşmek üzere , Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder