10 Ocak 2014 Cuma

Golden Rose Ocak Ayı İndiriminden Aldığım Dipliner

Merhaba sevgili takipçiler daha önce Golden Rose markasının 2014 Ocak Ayı indirimi ile ilgili bir post yayınlamıştım. Bugün ki postumu Golden Rose markasının diplinerı için yazıyorum. Ben Golden Rose Ocak Ayı indiriminden bu diplinerı aldım. Makyaj yaparken likit kullanmayı çok seviyorum ama düzgün likit çekmeyi bir türlü beceremiyorum bu konuda çok zorlanıyorum diyorsanız bence eyeliner yerine dipliner kullanmak sizler için doğru bir karar olacaktır. Ayrıca jel eyeliner kullanmanızda işinizi kolaylaştıracaktır.
Dipliner eyeliner'a kıyasla kısa uçlu ve sert yapılı bir fırçaya sahip olduğundan daha rahat bir şekilde uygulanıyor. Kalın ve keçe uçlu bu fırça ile gözünüze daha rahat bir şekilde likit çekebilirsiniz diye düşünüyorum. Bu dipliner mat yapıda parlak siyah renkte, akma veya kuruma gibi bir sorunla karşılaşmadım. Kalıcılığı gayet iyi bu dipliner 5 ml bu ürünü her gün kullansam dahi uzunca bir süre dayanacak gibi gözüküyor. Ürünü temizlemek oldukça basit makyaj mendili ile zorlanmadan rahatlıkla çıkartabilirsiniz.
İndirimsiz satış fiyatı 12 TL indirimli satış fiyatı 5,90 TL indirim Ocak Ayı sonuna kadar devam edecek. Ekonomik bir dipliner almak isteyenler için Fiyat&Performans açısından değerlendirirsem alınması tavsiye edilebilir bir makyaj ürünü diyebilirim. Golden Rose Ürünlerini incelemek isteyenler Tık Tık :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder