23 Aralık 2013 Pazartesi

Flormar İndirimini Kaçırmayınnnnnnnnnn...!

Sevgili takipçiler duyduk duymadık demeyin Flormar'ın bazı ürünlerinde 31 Aralık'a kadar %40 ile %80 arası indirim varrrrrrrr ! Flormar Lights of Flowers koleksiyonuna %80 indirim uyguluyor. Dilerseniz Flormar'ın Web Sitesinden Tık Tık dilerseniz satış noktalarından bu indirimden yararlanma şansınız bulunuyor. Web sitesinden 40 TL üzeri yapacağınız alışverişlerinizde Kargo Bedava üstelik şık bir Makyaj Çantası hediye kampanya stoklarla sınırlı ben bulabildiğim ürünlerden kapışladım =) Flormar Lights of Flowers koleksiyonuna ait ürünlerden Far , Ruj , Lip Gloss alabildim. Markanın BB Kremini ve Lights of Flowers Koleksiyonuna ait Allıklarını alamadım malesef =( Aldığım ürünleri daha önce incelemiştim beğenmiştim fakat fiyatını fazla bulmuştum.



İndirimi görünce dayanamayıp hem kendim için hem de ablama yılbaşı hediyesi niyeti ile online alışveriş yaptım =) Canlı parlak renklere sahip daha çok yazlık makyaj için uygun olan bu ürünleri aldığım fiyatla değerlendirecek olursam çok avantajlı bir kozmetik alışverişi oldu. Hem şunun şurasında yaza ne kaldı canım =) aldığım ürünlerin renklerinin modası geçecek gibi gözükmüyor.



Ayrıca bu yaz çıkardığı bir seri olduğu için kullanım süresi uzun olan ürünler kısacası iyiki de almışım şu aralar o kadar çok şey aldım ki sanırım vicdanımla çatışıyorum =) Neyse almak isteyenlere duyurduktan sonra son olarak siparişim henüz kargoda ürünler gelince fotoğraflayıp test edip sizlere yorumlayacağımı belirterek şimdilik hoşçakalın diyorum...


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder