2 Aralık 2013 Pazartesi

Pastel Spring Blush On Allık - 15 Numara


Pastel Kozmetiğin bu allık serisinde 2 rengi bulunuyor. Ben ikisini de çok beğendim fakat pembe renkte birçok allığım olduğu için turuncu&şeftali karışımı olan 15 numaralı allığı aldım. Pembe olan allığın numarası 10 =) Bu serinin her iki allığı da hem yapı olarak hem renk olarak çok güzel aslında turuncu ve şeftali tonlarda birçok allığım olmasına rağmen bu renge çok sevdiğim için dayanamayıp aldım =) Ürün 5 gram çantanızda rahatlıkla taşıyabilirsiniz. Çiçek desenli bu allıkların ambalaj tasarımını çok beğendim. Allığın kapağın da ayna mevcut anlayacağınız tam çantalık bir makyaj malzemesi =) ki benim makyajda en sevdiğim ve en çok kullandığım ürün allıktır. İnsanı canlı, neşeli ve sağlıklı gösteriyor.

Bu allık gayet iyi renk veriyor. Kalıcılığı da oldukça iyi. Kremsi saten gibi bir yapısı var ve çok hoş kokuyor. Pembe olanı almadım ama incelediğim için yorum yapabiliyorum =) pembe allıkta ışıltı yok, tam mat bir yapıda şeftali turuncu tonlarda olan bu allıkta ise hafif ışıltı var. Allığın açıldıktan sonra 24 aylık bir tüketim ömrü bulunuyor. Ayrıca ürünün ambalajı üzerinde üretim ve son kullanma tarihi olması çok sevindirici =) Ben tarihine bakmadan ürün almam bu konu benim için önemli olduğundan bu ayrıntıyı belirtmek istedim. Son olarak 9,9 TL ben indirimde 7,50 TL'ye aldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder