16 Kasım 2013 Cumartesi

Maybelline Affinitone Allık ( 79 - Flush Plum )

Maybelline Affinitone Allık - 79 Flush Plum
Maybelline Affinote Allık Serisinin en koyu ve en sert yapılı allığı olan 79 numara Flush Plum postuyla karşınızdayım Bu allığın yapısına ve rengine bayıldım doğal bir pembe uçuş uçuş olmayan renk veren bir allık pudrasız fondotensiz ciltte bile harika duruyor. Ben çok fazla fondoten ve pudra kullanan biri değilim çok şükür pek bir bakım yapıyor olmama rağmen cildinde kusurları olan biri değilim. Bu nedenle fondotensiz ve pudrasız sadece allık sürmem yeterli olabiliyor. Bu nedenle bu ürün ile ilgili yorumlar da değişiklik gösterebilir diye düşünüyorum. Bu ürünü daha önce tester üründe denemiş ve arkadaşıma alması için tavsiye etmiştim. O zaman o çok allığım vardı ki kendime almamıştım. Birkaç allığımı hediye edince ve düşürüp kırınca eee bide % 50 indirim olunca bu allığı almak için hiç düşünmedim. Ürün satış fiyatı 19,90 TL idi indirimli fiyatı 9,90 TL bu arada aldığım hiçbir kozmetik ürününün sonunu göremedim çünkü ya attım ya kırdım yada hediye ettim sanırım yenilerini almak için kendimce ürettiğim çözüm yolları bunlar kendimden utanıyorum =)


Ama  iyiki de almışım bu allığı çok doğal bir duruşu var rengi ambalaj içerisinde koyu bir pembe fakat yanaklarda bu kadar koyu bir pembe değil iyiki de değil çünkü bu tam benim istediğim renkte bir pembe  içerisinde hafif ışıltılar var ayrıca birçok allık fırçam olmasına rağmen bu ürünün fırçasını da çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim diğer allıklarım arasında sedefli ışıltılı metalik mat yapıda pembe renkler var ama bu allık tüm pembe allıklarımın pabucunu dama attı. Bu seride 6  çeşit renk bulunuyor. Aşağıdaki renk kartelası sizi bilgilendirecektir.Ben bu allığı çok beğendim şiddetle tavsiye ediyorum. Maybelline ürünleri İçin Tek Tık yeter kendinize iyi bakın hoşçakalın =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder