20 Kasım 2013 Çarşamba

Loreal Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel

Loreal Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel
Anti-Bakteriyel özellikli Pure Zone Derinlemesine Arındırıcı Jel ismi gibi derinlemesine temizliyor. Bu ürünü özellikle makyaj sonrası temizleme için almıştım. Fondoten kullandığım zamanlarda derinlemesine temizlik yapabilsin diye ki yapıyor iyiki de almışım dediğim bir ürün =)
Ürün Hakkında
Loreal'in daha önce maskelerini kullanmıştım uzun süre kullanmadım fakat o kısa sürede bile çok memnun kalmıştım maskelerinden gerçi şimdilerde maske ürünlerini raflarda göremez oldum. Gerçi görsemde almam herhalde üründen memnun kalmadığım için değil alıp alıp kullanmadığım için =) bu temizleyici jel aynı zamanda siyah noktalarda etkili olan bir ürün bu arada bende çok fazla siyah nokta problemi olmadığı için etkisini daha kısa sürede ve daha belirgin görmüş olabilirim. Ürün iddia ettiği gibi sahiden gözenekleri açıyor,  derinlemesine temizliyor ve arındırıyor.Ayrıca ürünün köpürüyor olması çok iyi kokusu da gayet güzel =) Yıkama sonrası cilt yumuşuyor ve rahatlıyor. Ferahlık hissi veren bir yapısı var.

Ürünü hergün köpürterek ve masaj yaparak uyguluyorum ve daha sonra soğuk su ile iyice duruluyorum. Cildim canlı parlak ve sıkı görünüyor. Bu ürünü çok sevdim niveanın temizleme ürünleri kadar iyi geldi cildime tavsiye eder miyim kesinlikle ederim Haaa bu arada fiyatı 9,90 TL Loreal Pure Zone serisin 5 ürünü bulunuyor. Aşağıda fotoğraflarını paylaştım. Ürünleri incelemek isteyenler için link veriyorum 1 Tık Hoşçakalın...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder