17 Kasım 2013 Pazar

Golden Rose Lipstick 117 ve 51 Numaralı Rujlar

Soldaki Golden Rose Lipstick 117 & Sağdaki Golden Rose Lipstick 51
Daha önce bu serinin bordo rengi ile ilgili bir post yayınlamıştım ve gelelim bu 2 ruja sürümleri yumuşak ve dudağı gayet iyi nemlendiriyor. Soldaki 117 numara mat yapıda uçuk ve çok tatllı bir pembe sağdaki 51 numara nude ten rengi benim en çok sevdiğim doğal tonlarda bir renk, ambalajlarını pek sevmedim açıkçası klasik bir tasarımı var ambalaj benim için önemli eee bir grafik tasarımcı için ambalaj yorumlamak normal olsa gerek =) Kalıcığı orta seviyede olan bu rujlar yumuşak ve parlak yapısıyla kolayca sürülüyor ve dudakta dağılma ve kuruma yapmıyor. Mat ve Sedefli rujların olduğu bu seri birbirinden güzel renklerden oluşuyor. Katalog Fiyatı 12,75 TL olan bu rujların tekini  % 40 indirimle 7,50 TL'ye aldım. Kampanya Kasım ayı sonuna bilginiz olsun. Görüşmek Üzere Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder