16 Kasım 2013 Cumartesi

Essence Alışverişim =)

Essence Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara
Öncelikle Essence hakkında biraz bilgi vermek isterim =) kaliteli ve ekonomik bir makyaj markası sanırım Türkiye'de ilk satışa sunan Gratis ve daha sonra Rossman bildiğim kadarı ile markanın bu iki firma dışında başka bir satış noktası yok. Bu arada sadece fiyatı ve kalitesi değil ambalajları oldukça iyi ve dikkat çekici Alman markası olarak bilinen Essence Avrupa'da birçok ülkede satılıyor. Ülkemiz tedarikçisi Eczacıbaşı olarak biliniyor. Bu markanın birçok ürününü inceledim daha çok genç kızlara hitap eden bu kozmetik markasında herkesin beğenerek alacağı  birkaç ürün olacaktır diye düşünüyorum. Üstelik marka sürekli olarak koleksiyon çıkarıyor.Ayrıca yeniliğe ve değişikliğe açık bir marka olması oldukça sevindirici =)

Essence Get Big Lashes Maskara Fırçası
Gözlerimin çok hassas olduğundan önceki postlarımda bahsetmiştim bu nedenle her markanın maskarasını ve göz kalemini kullanamıyorum. Son zamanlarda En çok bilinen ve kaliteli bir marka olan  Maybelline'nin maskarasında bile gözlerimde sulanma ve kaşıntı oluyor. Doktorum bu durumun alerjik olduğunu kullandığım makyaj malzemesinden kaynaklanmadığını ama yine de kaliteli ve alerjiye sebep vermeyen ürünleri kullanmam gerektiği konusunda uyardı. Güzelleşelim derken sağlığımızdan olmayalım =) bu arada kozmetik ürünlerinin kimyasal içerdiği için zararlı olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz zaten % 100 doğal ürün bulmak çok zor ve ekonomik açıdan tedarik etmek güç =( Neyse nerede kalmıştık çok fazla makyaj yapmayan ben maskarayı da sıklıkla  kullanmıyorum ama indirimi görünce dayanamıyorum =) alıyorum şu anda 5 fazladan maskara stoklamış bulunuyorum=) maskarayı ayda en fazla 4-5 kez kullanıyorum maksimum 3 ayda bir değiştiriyorum ürün kurumamış olsa dahi kullanmıyorum. Bu nedenle sık sık maskara alıyorum. İndirimde iken alıyorum ve ürünün koruma bandını kullanacağım zamanlarda açıyorum. Bu kadar maskara hikayesi yeter =) çenem düşmüş yahu gelelim Essence'den aldığım bu ürüne fırçası kalın olan uzatma vadeden bu maskara kirpikleri dolgunlaştırıyor ve topaklanma yapmıyor ayrıca uzatıyor. Fiyatına göre performansı gayet iyi benim için en güzel tarafı gözlerimde herhangi bir alerjiye neden olmaması =) Fiyatı 8,50 TL.

Essence 58 Numara Tekli Far
Gelelim Essence 58 numara bu tekli fara ışıltılı krem rengi gibi kırık kirli bir beyaz renginde. Kaş altında, göz pınarlarında, elmacık kemiklerinin üzerinde aydınlatıcı olarak kullanılabilecek bir far. Mat değil ışıltılı ama metalik olmayan uçuş uçuş olmayan sert yapılı bir far rengini tam göstermesi için tek kat sürüm kafi değil 2-3 kez tekrarlandıktan sonra gayet iyi duruyor. Bu ürünün diğer renklerini incelediğim an renge göre farın yapısının değiştiğini farkettim. En uçuşmayan ve sürümü en rahat en kalıcı olan renk buydu =) nerede ise hepsini denedim ve sonunda sadece bu rengi almaya karar verdim =) Kalıcılığı orta seviyede baz ile kullanıldığında tabi ki  daha kalıcı oluyor ve güzel duruyor. Bu ürünün bir benzeri olan Flormar'ın tekli göz farı ile kıyasladığım zaman Essence'sin bu farından daha çok memnun kaldığımı rahatlıkla söyleyebilirim. Fiyatı 5,50 TL =) 

Essence 52 Numara In The Nude Ruj
Veee son olarak Essence 52 Numara In The Nude Ruj opak mat ıslak görünümlü oldukça nemlendiren doğal ten rengi bir ruj parlak ve çok hafif ışıltılı bu ruj tek sürümde çok belli olmuyor rengini pek göstermiyor fakat birkaç kat üzerinden geildikten sonra oldukça güzel ve doğal görünüyor benim gibi nude tonları seven biri için ideal bir ruj tavsiye edilebilir bir seri =) kalıcılığı orta seviyede ve kokusu çok hoş günlük ve gündüz makyajda çok ideal ayrıca hem yazlık hemde kışlık bir renk =) bu serinin 10 farklı rengi bulunuyor. Metalik simli ışıltılı mat yapıda çeşit çeşit renk renk olan bu rujun fiyatı Fiyatı 6,75 TL. Ürünü almak isteyenlere tavsiye ederim fiyatına göre performansı gayet iyi Essence'sin diğer ürünlerini incelemek isteyenler Tıkınız Lütfen =) Görüşmek Üzere Hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder